2011. augusztus 13., szombat

21.fejezet

Hello!Ismet itt vagyok ket het utan.sajnalom,hogy sokat kellett varni!:(.Megint nagyon rovid a fejezet,de mit vartok,ha egy kommentet sem kapok..Ez a teny nagyon elszomorit.60.fejezetig terveztem ezt a torit es mostmar oszinten ketelkedek hogy megirom mivel nincs komment.FIGYELEM!Nem magamnak irok!!!!Sohasem csinaltam ilyet de ha a 30.fejezetig nem lesz egy koment se,BEZAROK!Sajnalom.Na de mindegy egy jobb hir.Vasarnap kiosztottak a Teen Choice dijjakat es a Vampirnaplok 9 dijbol 5-t vitt.Gratula es taps nekik.Koszi aki szavazott rajuk.Van egy masik oldalam is ez egy Vampirnaplok-s fanfic.Aki szereti a sorit az nezzen be mert ott mar nem ilyen rovidek a fejik.Na jo olvasast es kerek szepen mindenkit aki olvassa,hogy komizzon.Higgyetek el sokat jelentene nekem.Puxy:dalcsok:X



A masik nap Dakota kezsegesen behozott nekem egy csomo sminket,hogy elfedjem az arcomat.Mar nem volt olyan csunya piros,mar kek es lila szinekben pompazott.Meg most sem ismertem magamra.Meghaltam es egy masik lany testebe szalltam.Ez hihetetlen.

-Anyaval tegnap mar megbeszeltem a dolgot.Nagyon orult neki,hogy ismet lessz ket lany a hazban.Talan nemsokara mar be is szamolhatunk neki,hogy te Bianka vagy.Szoval ma hazjohetsz es holnap a suliba is beiratkozhatsz.Ja es Kevinnek is elmondtam,hogy te vagy a tesom.Hat eloszor nem hitte de mikor elmondtam,hogy mi tortent azonnal megertette.-paskolta meg a kezemet.Letettem a sminket felvettem es elindultunk haza.Fele volt,hogy elsirom magam mikor meglatom anyat.Ez nem is lett maskepp.Ahogy kinyitotta az ajtot es mosolygott eltort nallam a mecses.

-Mi a baj?Talan rosszul csinaltam valamit?-kerdezte anya aggodalmaskodva Dakotat.En csak megtoroltem a szememe es neztem egy darabig.

-Nem semmi baj csak ez a haz az otthonomra emlekeztet maga pedig az anyukamra.-szipogtam.Es ekkor olyan dolog tortent.Anya odajott hozzam es megolelt.Izgatottan szivtam be az illatat.Nem tudtam vele betelni.Istenem,ha tudna....

-Gyere megmutatom neked a szobad!-kacsintott es szo szerint felhuzott az emeletre.Tudtam,hogy az en valodi szobamba fog bevinni,es ez igy is volt.Benyitottunk en meg azonnal lehuppantam az agyra.Minden ugy volt ahogy ott hagytam,meg az a fenykep is ottvolt ameleyn Zac-el egyutt voltunk a vidamparkban.Zac....

-Azonnal fel kell hivjam Zac-et.-kutattam valami telefon szeruseg utan.Annyi volt a problemam,hogy meg is feledkeztem rolla.Hulye vagyok.Nagyon-nagyon hulye.

-Bianka valamit el kell mondanom.Tudod 2 eve meghaltal es azota mar Zac tovabb lepett.Van valakije.-simogatta meg a kezem.Mi?Nem az nem lehet.

-NEm!-sutogtam.Sirtam is meg oromkodtam is.Sirtam mert talan mar soha nem lehet az enyem es orultem mert nem szomorkodott sokaig.


Dakota szemszoge

Ha tudna hogy en vagyok az aki Zac-el van.Csak remenykedni tudok,hogy ezt O nem tudja meg.Kevinnek sem kell tudni errol.Legyen csak 2 pasim.Az a jo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése