2011. július 22., péntek

20.fejezet :)

Hello!Na csak meghoztam a frisst!Tudom,hogy nagyon rovid lett de legalabb hoztam.Most kifejezetten zenere irtam a reszt azaz zenekre meghozza Paramore-ra.Tobbek kozott a Circle,Conspiraty,CrushCrushCrush,Decode,Decoy,Emercency,Feeling sorry,Fences cimu dalokat hasznaltam fel.Lehet,hogy nem illenek a fejezethez de nekem megtetszettek es muszaly volt betegyem oket.Na  eleg a dumabol jojjon a friss!
U.I.:nezzetek ma a Vampirnaplok 2x05 reszet mert jo lesz es mert en is azt fogom csinalni(remelem).:Puxy:Dalcsok:X



Dakota szemszoge




Amilyen gyorsan csak tudtam a korhazba hajtottam.Mar jol tudtam,hogy melyik korteremben van az a lany.Kopogtatas nelkul robbantam be.

-Dakota!-mondta a nevemet amitol ismet ideges lettem de egyben kirazott a hideg is.A lany kisirt szemekkel remego kezekkel ult az agyon korulotte pedig ujsagok hevertek.En leultem melle es onnan neztem majd megfogtam egy ujsagot es olvasni kezdtem.Az egyik ujsagban a balesetunkrol volt szo a masik meg egy mai lap.Felneztem es lattam a lany szemeben a megmagyarazhatatlan nagy banatot.

-Meseljel mindent.MOST!-rivaltam ra.Eloszor csak nezett mintha nem tudna,hogy komolyan gondolm e majd megszolalt.

-Nem tudom,hogy mi tortenet de ...de azt tudom,hogy a baleset utan mintha kimostak volna az agyamat.Semmire sem emlekeszem.Es fogalmam sincs arrol,hogy mitkeresek ebben a lany testeben es,hogy mit akart tollem az no.De annyira felek,hogy senki sem marad nekem,hogy te is elpartolsz tollem.Pedig en vagyok az Bianka.Es,hogy bebizonyitsam mondok egy dolgot amit csak mi ketten tudunk a szlogenunket.Emlekszel:Ha mar ugy erzed nincs remeny tekints fel az egre a csillagokban meg van irva mi lesz holnap!-mondok mar egyszerre.Nem akartam elhinni,hogy ez tenyleg O.De csak o lehet mert mas nem tudja ezt a szologent.Ovatosan megoleltem es perceken keresztul csak sirtunk.

-Bocsanat,hogy nem hittem neked,de ez hihetetlen!-nyomtam egy puszit az arcara.

-Semmi baj,tudod a kepessegeink is hihetetlenek de megis leteznek!-mondta mosolyogva.Az orvos szerint mar jobban vagyok es holnap kiengednek.de fogalmam sincs,hogy hova mehetnek.Nem tudom,hogy hol lakom.Ha egyaltalan laktam valahol.-sohajtott fel.

-Majd en azt elintezem.Majd azt mondom,hogy egy kulfoldi diak vagy aki most iratkozott be a suliba es nincs hol laknia.Igy hozzam koltozhetsz.Anya biztso nem banna!-mondtam.

-Tenyleg anya,hogy van?-kerdezte izgatottam es egy kis szomoru ellel a hangjaban.

-Hta nagyon belemerul a munkaba.es mikor te....meghaltal akkor depresszios is volt egy idei.-sohajtottam egy nagyot.

-Uristen,szegeny.-patogzottak a konnyei a parnara.De en letoroltem oket.Ugy orulok,hogy megtalaltam a testveremet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése