2011. július 8., péntek

18. fejezet Felismeres

Sziasztok!Kicsit hamarabb hoztam a frisset mivel rajottem,hogy Vampirnaplok elott es utan 1 oraval nem olyan jo az agykapacitasom(rajongasi okokbol),almos vagyok mar utanna es meg ugylatszik,hogy vihar is kozeleg(szval nem bistos,hogy meglatom a filmet)de azert szoritsatok,hogy lassam!Na jo olvasast es nezzetek a Vampirnaplokat mert en is azt fogom tenni(remelem!:P)Ja es jo ejt mindenkinek aki csak film utan fog olvasni.Puxy:Dalcsok:X


Carrie szemszoge

-En vagyok az,Bianka.-mondtam mar masodjara.Dakota csak bamult maga ele majd mint aki epp halottat lat kiment a szobabol.en csak ures tekintettel meredtem Kevinre es erosen koncentraltam,hogy hatha valamit megertek ebbol a kis eloadasbol.Nem tudtam mire velni Dakota viselkedeset.Lehet,hogy kikesztult a tortentek miatt.Gondolkodasombol Kevin szakitott ki.
-Holgyen.Nem tudom,hogy ki maga es azt sem,hogy honnan ismeri Dakota testveret de ha meg egyszer ezt eljatsza elotte nem erdekel,hogy ki maga mert en eskuszom,hogy nem allok jot magamert es....-nem fejezte be a mondatot.Ossze voltam zavarodva.Miert nevez,hogyemnek es miert nem ismer meg?Lehet,hogy valami baj van veluk?Vagy velem?Ezzel Kevin is kiment a szobabol.Kis ido mulva behivtam a novert.
-Tessek?-kerdezte egyhanguan.Mar nem volt az a jo nover mint az elejen volt.Lehet,hogy a sok tulora tette vele.A szemei sem csillogtak ugy mint az elso nap.Mindegy.
-Egy tukrot szeretnek!Szeretnem megnezni magam!-ultem egy kicsit felejebb.A nover kiment majd egy feher keretes kezi tukorrel tert vissza.Eloszor bele sem akartam nezni,gondolva arra,hogy mijen lehet az arcom de aztan raszantam magam es nem akartam hinni a szememnek.Az arcom nem az enyem volt.Jo sok volt rajta a seb ami szinte mar pirosan izott de amelyiket ki lehetett az arcombol venne az nem az enyem volt.Tatott szajjal toroltem meg a szemem majd az uvet hatha rosszul lattam.De nem.Ez az en arcom es megsem az enyem.Bosszusan dobtam el a tukrot ami a szoba masik vegebe repult es apro darabjaira tort.Remek mostar tobb ev balszerencsere is szamithatok.De szerintem ennel pekhesebb mar nem lehetek.
  Szoval ertem mar,hogy Dakota miert volt ugy elkeseredve.De miert nem ismert meg.Meg kellett volna ismerjen.Vagy megsem.Visszaemlekeztem a nover szavaira:,,-Holgyem!Ont egy no bantalmazta es egy masik holgy talalt magara.Nem autobaleste volt.``Te Jo Isten.Szoval igaz.De akkor ki vagyok en?Miert nem emlekszem arra,hogy mi tortent velem ezelott?Es ki volt ez a no?Ezt gyorasan meg kell,hogy tudjam.

Dakota szemszoge

Kirohantam.En ezt nem birtam tovabb.Tul sok volt ez.Pedig en azt hittem,hogy ez a lany rendes.Renedesnek latszott es most kiderul,hogy gunyolodik meghozza a halott tesomon.Ha nem lettunk volna korhazban biztos lekenek neki egy olyat es ezzel Kevin sem lett volna maskepp.remego kezekkel tamaszkottam meg az egyik voroszepekben.Kevin par perc mulva kovetett.
-Jol vagy?-tette fel a kerdest.En csak remegtem tovabb es azt hittem,hogy menten valakit felpofozok.
-Igen,csak egy kicsit sok volt ez nekem.Tudod mit kivanok most jelen pillanatban?Tudod mit?-orditottam.Par ember figyelmet sikerult magamra forditanom.-Azt,hogy barcsak meg sem mentettem volna.Hogy barcsak olte volna meg az a no.Brcsak DOGOLT VOLNA MEG!Utalom!Utalom!Utalom!-csapkodtam Kevin vallat ahol csak erte mikozben hiszterikusan sirtam.Tudom,nem O tehet rolla de muszaly volt valakin kiengednem a feszultseget.Ekozben Kevin a parkoloba kezdett tuszkolni.
-Nyugodj meg!-mostmar O is orditott.-Es mondd el,hogy megis,hogy tortenet ez tegnap este.Mivel megigerted,hogy idefele jovet elmondod.-mondta.En elkezdtem neki ecsetelni a tegnap estet.Mikor a vegehez ertem beszalltam a kocsiba.
-Koszonom,hogy elmondtad!De szerintem a rendoroknek nem teged kene gyanusitaniuk.-vonta fel szemoldoket idegesen.Hat,igen!O ilyen!Meg a legaprobb gondokon is fel kapja  a vizet.
-Na lehiggatal egy kicsit?-furkeszte az arcomat par perc nema csend utan.En csak bologattam es Kevin beinditotta a kocsit.Remelem,hogy ez a lany nem az en iskolamat szemelte ki tanulasi vagyait kielegitve mert ha igen minden nap szembe kell vele nezzek ami bevallom nem lessz az a megnyugtato.Plane nem,ha Kevin is ott lesz.Meg csinal valami meggondolatlasagot.De amilyen gyorsan csak tudom meg kell tudom errol a lanyrol az igazsagot.Ki O?De foleg azt,hogy mit akar tollem?Es ,hogy honnan tud a csaladi eletemrol?

Sorry a helyesirasi hibakert!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése