2011. július 15., péntek

A halal mezsgyejen 19.fejezet

Sziasztok!Jottem amilyen gyorsan csak tudtam.Sajnos nincs tul sok idom mostanaban.Na de ennyi eleg a dumabol es olvassatok a 19.fejezetet.
U.I:Nezzetek ma a Vampirnaplok 2x04-et.En is azt fogom csinalni!
Puxy:Dalcsok


Bianka szemszoge


A nover bejott a csorompolesre.Meredten tekingetett ram majd a tukorre majd ismet ram es mivel latta,hogy nem vagyok jo allapotban azonnal infuziot kotott be nekem.De barcsak ne tette volna.Az en kezem veletlenul hozzaert az O kezehez es a nover holtan esett ossze.Neman pillantottam a nover holtan hevero testere es a plafont bamulo szemere amibol orokre kialudt a feny.Tudtam,hogyha nem cserekszek gyorsan akkor nekem annyi.Ket lehetoseg van:1.megtalaljak a novert es engem a bortonbe csuknak ember olesert 2.ha bebujok az agyba es ugy tennek mintha alszok en rafogom,hogy a nover magatol esett  ossze.Tehat gyorsan bebujtam az agyba es vartam.Nemtudom,hogy mennyi ido telt el de egyszercsak halottam,hogy nyilik az ajto majd egy hangos sikoly kereteben az iletto(gondolom egy masik nover)kiszaladt.En gyorsan felpantattam mintha akkor keltem volna es hangos sikolyt tettetve sirtam.Par masodperc mulva bejottek az orvosok.Probaltak a noveren segiteni de tudtam,hogy ez egeszen lehetetlen,hiszen mikor hozzaertem egeszen meghalt.Magamban szirkozodtam,hogy elfelejtettem a kepessegemet.Pedig egeszen bisztosan ez jutatott idaig.Egy ideig az agyon ultem ugyelve arra,hogy egy noverhez sem erjek hozza meg veletlenul sem.Nagyon-nagyon rossz dolog volt ez.senkihez sem erhetsz hozza kulonben meghal.Szerencsemre anya,Dakota es Zac mindenben a segitsegemre voltak.De most mar ez sincs igy.OK nem ismernek.Szamokra en ismeretlen szemely lettem es fogalmam sem volt,hogy mi tortenhette az utobbi idoben.
-Az ujsag!-csaptam a homlokomra majd hosszan megnyomtan a gombot.Egy nover jott be hozzam.
-Tessek?-vilantott ram egy mu mosolyt.Valahogy nem tetszenek nekem ezek a noverek.
-Szeretnek egy mai napi ujsagot es ha lehetne egy 2008.junius 15. is!-kerleltem boci szemekkel.Ha nem lettem volna csunyan megutve meg aranyosabban is tudtam volna nezni.A nover par perc mulva bejott es atnyujtotta nekem a ket ujsagot.
-Koszonom-tatogtam majd a nover se szo se beszed kiment a szobabol.Elovettem az elso es megakadt a datumon a szemem.2011.julius.14.
-Basszus ez lehetetlen hiszen tegnap meg 2008 volt.-mondogattam magamnak mint aki becsavarodott.Mjad elovettem a masik ujsagot 2008.junius.15.Ez volt a balesetem napja.Megdobbenve olvastam a balesetemrol keszult cikket.
,,Ma delutan szornyu baleset razta meg a varost.Egy 5 fiatalbol allo kocsi frontalisan utkozott egy masik kocsival.A masik kocsiban egy lany es az anyja utazott.Minden arra ad okot,hogy a balesetet a fiatalok figyelmetlensege okozta.A fiatalokbol allo auto 4 utasa sikeresen ki tudott szabadulni a mar ego kocsibol de tarsukat a 17 eves Binaka Stevarson-t mar nem sikerult megmenteni.A masik kocsiban az anya meghalt a lany meg eletveszelyes allapotban van.Ez az eset megrazta a varost mivel Bianka-t szinte mindenki szerette es ismerte.``-ez allt a riportban.Dobbenten neztem a kezemben tartott papirra.Meghaltam?De ez nem lehet!Es akkor vettem eszre valamit az a lany akivel utkoztuk kikopott olyan mint en.De megis,hogy lehetseges ez?Es ekkor jott a felismeres.
-Istenem!-kialtottam fel majd zokogasba folytottam banatomat.


Dakota szemszoge


Nagyon hamar vege lett a sulinak.Az orakon bevallom semmit sem figyeltem.Mindig csak az a lany jart az eszemben es az,hogy honnan tudta a nevemet.Kevin mar a kocsinal vart mikor en kileptem az iskola epuletebol.GYorsan odasiettem hozza es egy csokot nyomtam az ajkaira.Beultunk a kocsiba.A hazamig neman ultunk egymas mellett mikor-mikor egymasra pillantottuk.Tudom,hogy Kevin nem akar felkavarni mert azt O is nagyon jol tudja hogyha felbosszant akkor bizony ko kovon nem marad.Szotlanul nyitottam ki az ajtot.Ures volt a haz.Anya nem volt ithhon.Mostanaban meg kemenyebben dolgozik mint kellene.Aggodom erte.Miota Bianka meghalt azota nagyon-nagyon megvaltozott.De nem is csodalkozok mert en is.Bekapcsoltam a tv-t,hogy nezzek valamit de nem volt semmi jo.Egy Kelly Clarkson szamot adtak a tv-ben.Emlekeszem mikor en es Bianka erre a zenere tancoltunk.MIndketten szerettuk Kelly-t de mostmar nem szeretem mert sebeket tep fel bennem ezert elkapcsoltam.Veletlenul az egyik hiradasra kapcsoltam es meglepodve hallgattam a hirmondot.
,,Ma delutan Margaret Esperanza novert holtan talaltak a 16-os korteremben.Ertesuleseink szerint a not szivinfarktus vitte el.Nyomozast nem inditottak mivel a korteremeben egy lany es a nover volt benn.``-es lezartam.
-Te jo Isten!Ez ugye nem az amire gondolok?Ugye ez nem az amire gondolok?-orditottam kikelve magambol.Azonnal vissza kell menjek a korhazba.Azonnal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése