2010. november 26., péntek

A halal mezsgyejen 2.fejezet

Ahogy a kocsiban ultem nem sok mindenen gondolkottak,de azert mint mindig a kepessegem a gondoltaim csoportjat biztositotta.Bar ezt senkinek nem valltam be de nagyon rossz erzes,hogy nem erhetek hozza a szeretett emberekhez akiket szeretek,kedvelek.Mivel ruhan keresztul nem mukodott a kepessegem csak ha megertintek valakit ezert ez jo volt benne.De a csokolozzassal problemak vannak rendszerint fuzetekent vagy kulonbozo lapos dolgog folott csokolozunk.Annyira szar.Es meg van valami:ha nagyon osszpontositok egy nap max ketszer megtudom szuntetni a kepessegem par percre.Nemtudom,hogy miert vagy hogy,hogy de ez legalabb konnyit  a terhen.
-Madam Bi!Megerkeztunk!-szolt Zac es lekapcsolta a kocsi motorjat.Ahogy kiszalltam a kocsi legkondicionalt husebol a forro melegbe azt hittem hogy hoguttat kapok,pedig meg csak reggek 8 ora volt.A tesomekat meg sehol sem lattunk igy nagyon lassan setaltunk be a folyosora.Mivel mar be volt csengetve uresen kongtak.Remelve,hogy meg nem kestem el nemet orarol bekopogtattam Andersen tanarur meg nem volt ott igy elkoszontem Zac-tol mert neki fizika-ja volt.Leultem az egyik szekbe es vartam hogy bejonjon a tanar.Kb.10 perc mulva beszalingozott Kevin es a hugom is.Nagyon cukik voltak igy egyutt,nagyon kedveltem ezt a parost,sot mar a gyerekek neven gondolkoztam.20 perc elteltevel sem jott be senki gondoltuk hogy lukas ora lessz erre Mrs.Emma jott be azaz a matek tanarno.Az arca gondterhelt volt.
-Gyerekek,tudom,hogy...hogy nagyon sokat ultetek itt es vartatok,hogy bejojjon Mr.Andersen de nem fog.Az elobb kaptuk a hirt,hogy a busz amely Mr.Andersen-t,Mrs.Gilberte-t(foldrajz tanarno),Mrs.Alfonsina-t(angol tanarno),Mr.Oldenhianzot(tornatanar)szalitotta felrobbant es a szakadekba zuhant es valoszinuleg nincs egy tulelo sem.Szoval szeretnelem megkerni titeket,hogy ma menjetek haza.-mar sirt.Mindenki megdobbenve figyelte a tanarnot akit ezelott meg soha nem lattunk sirni.Mindig olyan szigoru de most kiderult,hogy neki is van szive.Lassan,komotosan haldtunk ki az osztalybol.Vajon mi tortenhetett?vetettem fel magamnak ezt a kerdest mikor megpillantottam Zace-t mellette a hugommal,Kevinnel,Kristen Perry-vel,Heidi Petersonnal,Cheryl Lovato-val es Lily Swiftel.Mindgyjan odakoszontek nekem.Kristen eleg alacsony volt ahhoz kepest,hogy ellege nepszeru a nagyszaja miatt.Hosszu aranyszoke hajat kibontva hagyta,hogy megcsippanjanak kozte a barna szemei.Ma egy rozsaszin pantos polot viselt es egy fekete rovidnadragot.Megkell vallni,hogy jol nezett ki.Heidi Peterson is elegge alacsony   csendes volt,visszahuzodo,szereny,felenk volt,szoval eldonthetjuk ,hogy neki nincs nagyszaja.Szerencsere.Milyen gaz lenne ha ket nagyszaju bovitene a csapatunkat.Na szoval Heidi-nek olyan se barna se fekete haja volt valahol a ketto kozott.O is kibontva hagyta a hajat,hogy latszanak fekete szemei ma egy pink ruhat viselt.Wow.Aztan jon Cheryl.Hat rola mit mondjak?Neki is szoke hosszu haja volt es milyen meglepo,hogy fekete arnyalatu szeme ekesitette az arcat.Ma pink viraggokkal diszitett feher ruhat viselt.Es van meg Lily.Vegre valami uj ver,Lily-nek voros haja es fekete szeme volt.Ma egy fekete polot es feher nadragot viselt.O is csinos volt.Miutan kicsit beszelgettunk a tortentekrol mindenkii haza hajtott.En Zaccal mentem haza de utkozben eszembe jutott a legjobb otlet a vilagon.Mi lenne ha feltamasztanam Oket vagy legalabb egyett hatha tudjak ki olte meg oket?!Hiszen megvan ra a kepessegem.Feltamaszthatom oket 5 percre ez sok ido,sot rengetek.
-Zac lecci azonnal hajts a hullahazhoz,muszaly valamit megneznek!-mondtam izgatott hangon.
-Szeintem nem jo otlet ha azt akarod tenni.....nagyon nem jo!-sanditott ram a kormany mogul Zac.
-Please,tedd meg amit mondtam!-nyujtottam fele a legszebb mosolyom.Tudtam,hogy nem fog kuzdeni velem,szoval ra par masodpercre mar a hullahaz fele tartottunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése