2010. november 29., hétfő

A halal mezsgyejen 3.fejezet

Egy kis ido mulva mar a hullahaznal is voltunk.Elegge borussa valtozott az ido igy hat felvettem egy kapucnis  felsot.
-Sztem,ide nem fognak minket beengedni!-jelentette ki Zac.
-Jaj,Zac szivem ne legy kishitu....kimondta,hogy bekereszkedunk?-rohogtem el magam.Mivel tenyleg nem engednek be kiskoruakat szuloi kiseret nelkul a hullahazba es mivel nincs keznek egy szulo sem igy hat besetenkedunk.Ha szerencsenk lesz nemlesz a pultnal senki s akkor gyorsan elllopozhatunk.Mivel nagyon gyorsan kellet cselekednunk Zac ment elore en meg kovettem es lass csodat senki sem volt a pult mogott.Azonnal futasnak eredtunk es meg nem alltunk a hullahaz ajtoja elott.A horrorfilmekben ilyenkor jon a remiszto igazsag villany le,elohallottak ki de mindenki tudja,hogy a halottak nem tudnak jarni es felkelni(kiveve ha en fel nem elesztem oket).Benyitottunk.Azonnal megcsapott a rodhado hus szaga(latszik,hogy kisvarosban elunk)de tantorithatatlanul kerestuk egy ismeros nevet es akkor pillantottuk meg a cetlit: Mrs.Alfonsina.Felemeltem a vekony feher lepedot rola es ami ott fogadott az meg engem is megdobbentett.Mrs.Alfonsina arcarol szinte teljesen lefott a bor,szemgolyoi helyett csak ures godrok voltak,es szegenynek orra se volt mar.Na ez tenyleg egy horrorfilmbe illo kep volt.Zac csak bamulta a tanarnot uveges szemekkel.
-Jol vagy?-kerdeztem.Soha nem lattam meg Zac-et ennyire kiborulva.Tudom,hogy az O kedvenc tantargya az angol volt de szinte nem is mozdult.
-Jol....Jol,csak kicsit ez nagyon durva ez az egesz.Ki tenne ilyet egy tanarral?-kerdezte.
-Tudom...tudom annyi ev soran meg en sem lattam ehhez foghatot de kifogom deriteni,hogy mi tortent.-nyugtatgattam.-Most pedig kezdjuk.-vettem le a fekete borkesztyumet.Lassan megerintettem mig Zac szamolta az ot percet.Ha 5 percnel tovabb hagyjuk elni az illeto mar nem az lesz aki volt,gonosz es verreszomjazo es ami a legfontosabb halhatatlan.Ezert nem szeretem ujjaepeszteni a halottakat.Elkezduk Mrs.Alfonsina feleledt.
-Jonapot,Mrs.Alfonsina...gyors leszek...ki tette ezt onnel?Ki olte meg?Van legalabb halvany lilaja?Vagy nincs?-kerdeztem nyugtalankodva.
-Meghaltam?Ugye ez csak vicc?Ez lehetetlen!A szemem!NEM LATOK!!!!!!!!!-visitozott.Azt hittem a fraszt hozza ram ha valaki meghalja nekunk annyi.
-Mrs.Alfonsina kerem valaszoljon tudja,hogy ki olte meg magukat?-tettem fel szinte mar orditva a kerdest.
-Nem....Nem tudom...de ugye?-es puff erintesemmel halott lett orokre.
-A francba!Nem tudott semmit!Gyerunk gyorsan nezzunk mas utan.Jo fel ora mulva mar csak egy valaki maradtakit kikerdeszhetttunk.O pedig Mr.Andersen volt.Gyorsan kezdtem nalla is a kerdeseket:
-Hello,Mr.Andersen!Kerem feleljen egy kerdesemre:Ki olte meg magat?
-Mrs.Steverson engem ne tegezett mert kulonben......-orditott de mar nem tudta befejezni mert valaki benyitott en meg elhallgattattam.
-Hat itt vagytok!-mondta valaki az ajtot becsukva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése