2011. június 18., szombat

Sajnalom!:(

Hello mindenkinek!
Oszinten sajnalom a dolgokat amik az utobbi idokben tortentek!Sajnos minden osszejott es nem tudtam egy szot sem irni ide szinte mar 3(!!!!!)honapja!Ennek az az oka hogy kb aprilisban lerobbant a gepem es nem tudtak megjavitani ezert ezelott kb.3 hete vettem egy masikat.Azert ilyen keson mert hat nem volt mar zsebpenzem.A masik dolog amiert nem tudtam az az,hogy junius 5-en vasarnap egy nagy forduloponthoz erkezett az eletem es eleg nagy buli volt.Aztan meg voltak venegeim is(azaz keresztapamek).Ok hoztak kisbabat is es ket lanyt is szoval azoktol nem nagyon lehetett nyugodt korulmenyek kozott netezni.Es vegul az utolso okom az,hogy hetfo,kedd,szerda a vizsgaidoszakom szval szoritsatok pliz.Megigerem,hogy jovo szombat-vasranap fent lesz az uj fejezet mert szerdatollesz idom es nem fekszek le csak ejszaka 2-kor szval addig irok.
 Es meg bocsanatot kerek LaMes-tol akinek meg nem kuldtem el az egyik fordulojara a fogalmazasom.Azt is meg fogom irni a jovo heten es kuldom(ha meg kell neki).Probalok minden oldalamra uj fejezeteket hozni es ma jo esellyel lessz egy uj par fejezet az uj blogomra a Never Had A Dream Come True-nak.
 Na es most ennyit a fecsegesrol!Szoval megegyszer bocsanat es amit megigertem betartom.
                                  Puxy:Dalcsok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése