2010. december 9., csütörtök

A halal mezsgyejen 4.fejezet

Felve hatratekintettem.Sos izzadsagcseppek szaguldottak vegig az arcomon.Hatrapillantottam es na ki lattam?...hat a tesomat Dakotat es a pasijat Kevin-t!
-Ti meg,mi a nyavalyat kerestek itt?-orditottam rajuk.Meg jo,hogy nem a hullahaz ore jott be ide.
-Hat szerettunk volna megtudni,hova jar az en hugocskam!-mondta feltekenyem majd az ajtohoz fordult.-Es mostmar ha megbocsajtanal mehetnenk mert a kepessegemet el tudom zarni de nem vagyok en orokturo.Szoval nyomas meg nem jonnel a szellemek!-nyitotta ki az ajtot.Dakota eltudta kb.10 percre hallgatattni a kepesseget mint ahogy en is de ez sok erofeszitesbe kerult.
-Na es megtudtatok valamit,halott baratainktol?-pislogott egy nagyon Kevin.
-Nem....nem semmit egyik jobban ossze volt zavarodva mint a masik!-montam szemrehanyoan.
-De azonnal ki kenne deriteni,hogy mi tortenik ebbe a kurva varosba mert mar rohadtul idegesit!-idegeskedett fel Dakota.O mindig is ideges es csunya szaju tipus volt de azert szerettunk egymast.
-Hidd el ha tudnam,hogy ki csinal ilyeneket akkor mar reg a masvilagon vagy a bortonbe lenne,de csak egy napja tortent es fogalmam sincs hogyan tovabb,ha mar a tanarok sem tudnak semmit.-szomorodtam el.Tenyeleg,igaza volt Dakotanak minnel hamarabb ki kell deriteni ezt a rejtelyt mert ha nem meg mi is nagy veszelybe lehetunk.Ahogy kiszaltunk a haz elott azonnal megcsapott a finom spagetti ilatt miszerint mar anya is otthon van.
-Anya,megjottunk!-kialtottam be majd a szobamba trapoltam letteni a taskam.
-Spagetti az ebed!-tette ki az asztalra.
-Uhumm...szuper joo!Kedvencem!-pakolta meg jol a tanyerjat Dakota.
-Gondoltam,ezert is foztem ma ezt!-puszilt meg eloszor engem aztan D.-t.
-Halottam,hogy mi tortent az iskolaba!Ez rettenetes!A rendorseg tud mar valamit az ugyben?-sajnalkozott anya.O szerette a tanarokat ellentetben velunk azaz velem legalabbis.Olyan rossznak tarottam oket(plane ha rossz jegyet is adnak),hogy arra mar nincs kifejezes.
-AA...meg nincs fejlemeny de a rendorok szerint egy baleset volt.-mondtam majd egy jo kis kupac spagettit vettem a villamra amelyet azonnal megedtem.Egy kicsit idegesitett ez a rendorok reszerol:ez,hogy nem torodnek vele.Pedig en tudom az igazat en tudom,hogy ez egy gyilkossag volt.Valaki megakarta olni a tanarokat es ez reszben sikerult is nekik.Alitollag,hogy egy darabig a tobbi tanart is megfigyelik rendorok.De tudtam,hogy most hova kene menjek.El kell menjek a baleset szinhelyere.
-Kosz,anya ez nagyon nagyon finom volt de most el kell menjek valahova remelem nem baj?-kerdeztem a legszebb mosolyomat feloltve.
-Persze,hogy nem de azert sotetedesre legyel itthon!-puszilt meg.Felhivtam Zac-et es megertem,hogy vigyen el a helyszinre.Sajnos Dakota es Kevin is velunk jott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése