2010. december 10., péntek

A halal mezsgyejen 5.fejezet

A kocsiban beszelgetes folyt maximumon.Mindenki(plane Dakota)tudott jo sztorikat mondani amig Zac vezetett.
-Mennyi van,meg a szinhelyig?-kerdezte elcsigazottan Kevin.O egye leg turelmetlen es szarkasztikus tipus volt nem is tudom,hogy hogy tudott epp ebbe a paliba beleszeretni a noverem.Nem,nem nagyon jo fej meg minden csak nekem nem az ilyen pasik tetszenek.Szerintem a jo pasik az erzekenylelku neha sirni is tudo egyenek.Nekem ez a velemenyem.
-Meg nem sok.....kb 5 perc.-szolt Zac hatra majd minden idegszalaval a vezetesre koncentralt.Az 5 perc leforgasa alatt sem unatkoztunk.Dakota megosztotta velunk az egyik legujabb iskolai pletykakat.
-Szerintem itt jo lenne leparkolni.-mutatott egy helyre Zac.
-Igen,szerintem is nem szeretnem ha kozel parkolnal a szakadekhoz.-kontraztam bele.Zac a fekre lepett de nem tortent semmi,a kocsi meg mindig ugyanugy haladt.
-Bakker,nem fog a fek!-kialtotta Zac remulten.Szinte megfagyott a levego a kocsiban.Senki sem mondott semmit es most meg Kevin sem gunyolodott.
-Ki kell ugranunk!-dontottem igy egy par masodperc utan.
-Muszaly valamit tennunk de azonnal mert egy masik kocsi epp erre tart!-bogott Dakota.Es igaza volt a sarkon tul mar egy masik kocsit lehetett felfedezni aki egyenesen felenk jott.Ha nem teszunk valamit mind meghalunk.
-Dakota,gyere ide es azonnal ugorj ki a kocsibol mikor mondom,hogy most.-figyelmeztettem mire O engedelmeskedett.
-Most!-Dakota azonnal kiugrott.Csak remelni tudtam,hogy nem esett baja.De ami ezutan tortent az valami rettenetes volt.Mar nem volt idonk,hogy kiugorjunk a kocsibol igy osszeutkozunk vele.Az utkozes felboritotta a kocsit.Majd elajultam.Fullaszto fust szagra ebredtem fel.A kocsi langokban allt.
-Bianca,Bianca!-jott oda hozzam Zac akit a tuzoltok alig tudtak visszahuzni.Zac fele akartam menni de a laban es a kezem beszorult.Visitottam es feltem,biztosra vettem,hogy most meghalok.Es akkor felrobbant a kocsi.

Dakota szemszoge

-Kerem mentseg meg a hugomat,kerem!!!Nem hagyhatjak ott....kerem.-zokogtam.Tudtam,hogy mar nincs remeny,hogy kimentsek.A kocsi ezelott par perccel robbant fel es en ott alltam Kevin kezet szorongatva.
-Ohhh.Uram Isten!Nem hiszem el,hogy meghalt.Kevin,ez lehetetlen.-zokogram egyre jobban.A masik kocsiban ulok sem voltak jobban.Egy anya es lanya ult benne.Az anya meghalt,a lany meg mar alig elt.Halottam,ahogy a mentosok azt mondtam,hogy semmi esly,hogy tulelje.De O legalabb meg valahogy el,de Binca mar nem.O soha nem fog visszajonni.De azert egy kicsi szinten remelem,hogy a szellemevel meg legalabb egy napra talakozhatok.Ha itt lenne meg egy napig annyi mindent eltudhattam volna neki mondani.Mindog cukkoltam de ez soha nem volt igazsag.Ha megtudom,hogy ki tette ezt ,eskuszom megbosszulom Bincat ha meg addig elek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése