2011. január 1., szombat

   A halal mezsgyejen 7.fejezet

Carrie(Bianka szemszoge)

A haloszoba amit kaptam nagyon kenyelmes es szep.Ket faragott barna szekreny diszitette,egyik az en felemen a masik pedig a lakotarsam felen(aki meg nem volt).Leultem a finom viragokkal boritott agynemure mely barackillatot arasztott.Tvt es szamitogepet nem lattam,megalapitottam,hogy ez nem elektorikus hely.Kipakoltam a keves ruhamat amit megtartottam(a tobbit egy alapitvanynak ajanlottam)es betettem a faragott szekrenyembe.Kaptam egy egyenruhat is melyet iskolaido kozbe viselnem kell.Leszaladtam a kopott lepcsokon egyenesen le az ebedlobe.A sor a menzan kiallhatatlan volt mire mar en is oda kerultem,hogy kiszolgaljanak mar alig volt valami.Egy almat kertem majd elmentem egy ures helyre.Mivel uj voltam mindenki engem bamult a teremben es ez nem kicsit irritalt.
Sokaig jatszottam az almammal mig belekezdtem es megettem.Mikor fel akartam allni egy lany jott oda hozzam.
-Hello,Kristen vagyok!Ugye te vagy Carrie?-szolitott meg en meg azt sem tudtam,hogy mit mondjak.Azota miota itt vagyok meg senki sem beszeltem velem csak az igazgato.Es most ez a lany.Felvilanyozottam.
-Igen...Igen!En Carrie vagyok!-hebegtem mint egy pisis.Kristinnek szoke,kicsit gondor haja es kek szeme volt.Hajat ami hosszu egy hajpanttal szegezte a fejere.Egy zold felsot s farmer nadragot viselt.
-Carrie halottam apamtol,hogy mi tortent veled,es annyira...annyira sajnalom!-hulott a nyakamba.Hat erre nem szamitottam.Maris egy barat.
-Az apadtol?-kerdeztem.Azt sem tudtam ki ez a lany,azt sem tudtam,hogy honnan jott de mar nem erzek jot vele kapcsolatban.
-Ja igen.Az apam az iskola igazgatoja.-mosolygott majd ramkacsintott.-szoval ez.Az igazgato ramkuldte a lanyat,hogy baratkozzon velem.Annyira ellenszenves O is.Valamikor ugy nezz ram...mintha.
-Na gyere,megnezzuk az iskolat!-szakitotta felbe a gondolatmenetemet es magaval rantott.Eloszor egy nagy de megis igen sotet helyhez vezetett.
-Ez itt az iskola konytar.Nagy es sotet,tudom de szinte minden nyelvu konyv megtalalhato itt.-huzott ki egy konyvet majd a kezembe nyomta de semmit nem ertettem belole.Sot meg a nyelvet sem ismertem meg.Visszatettem a konyvet a helyere majd Kristen szorosan maga utan huzott.Mivel az osztalytermeket a menzat es mostmar a konyvtart is lattam csak egy hely maradt,az udvar.Kiertunk.Csak akkor vettem eszre,hogy mar jol be van sotetedve de azert meg lattam a teleholdban kiralyzolodott fak es kovek alakjat.
-Nezd!-mutatott balra Kristen es en megfordultam.Egy szokoku allt ott meg fenyes fekete kovekkel volt kirakva,csilogasa betoltotte az udvart.
-Ez gyonyoru!-lepodtem meg,hogy milyen boldog a hangom.Mar reg nem voltam ilyen felszabadult.
-De igerj meg nekem valamit Carrie,igerd meg,hogy soha de soha nem mesz ki sotetedes utan az erdobe.Nagyon veszelyes ott lenni.-nezett a szemembe komolyan es melyen.
-Igerem!-mondtam meglepodve.Nemtudom,hogy miert komolyult el igy az arca mikor meg az elobb felszabadult es bolgog volt.Valami nincs rendben ezzel a hellyel,valami nagyon nincs rendben.



                                                                     este:11:20



-Bianca,Bianca!-kialtott utannam valaki es en azonnal megfordultam.De hiszen nem ez a nevem en Carrie vagyok es nem Bianca!De mintha tortent volna velem valami,nagyon megvaltoztam,mar nem az voltam aki.Barna hajam kicsit rovidebb lett,szemem barna helyett fekete,testalkatom kozepes.De megis mintha ismertem volna ezt a lanyt es azt a fiut is aki utannam kialtott.Valami megbizsergett bennem de a bizsergest felelem valtotta fel mikor valami a sotetbol kikapaszkodni kezdett felem.Sikitottam ahogy csak a torkomon kifert de senki sem segitett es mar a fiu is eltunt.Es akkor az a valami ramugrott.Felebredtem.Zihaltam es a hajam vizes csokban logott le a vallamra.Nem tudom,hogy mi volt ez demostmar kezdek felni.Azonnal egy kis viz kell.


Dakota szemszoge

Mar ket honapja,hogy Bianca meghallt de egyre jobban hianyzik mindenkinek.Anyum azota nem jar dolgozni sot meg a szobajabol sem csak ha nagyon muszaly.Zac nem vezet es a kocsiba is ugy kell betuszkolni,hogy ne kapjon panik rohamot.En mar nem vagyok olyan nagyszaju es a barataim szerint visszahozotobb vagyok sot mar alkoholt sem iszok,buiba meg plane,hogy nem jarok.Meg nem deritettem ki semmit a fekkel kapcsolatban de addig puhatolozok meg valamit meg nem tudok.Ja es Kristen az egyik baratnom akivel mar nem voltam olyan joba elkoltozott a szuleivel.Egyaltalan semmit sem mondott csak mindent itt hagyott.Nagyon erdekes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése