2011. január 13., csütörtök

A halal mezsgyejen 8.fejezet

A viz nagyon jotekonyan folyt le a torkomon.Megkonnyebulve doltem le az agyra de ekkor irdatlan erovel fajni kezdett a fejem.Azt hittem ott halok meg.Nem tudtam gondolkodni sot meg fel sem allni. A fajdalom szinte a sotetseg fele sodort de en kuzdottem ellene.Sikitani es kiabalni akartam de mar arra sem volt erom.Elgyotorve neztem a plafont varva,hogy a fajdalom elmuljon.Es aztan elmulott.Minden ugyan olyan volt mint eddig.Zihaltam es csak akkor vettem eszre,hogy a hajam csapzott es tiszta viz vagyok.De nem volt erom elmenni a fordoig ezert inkabb az bebujtam az agyra.Az remalmok messzire elkerultem es mikor reggel felkeltem egesz jol ereztem magam.Meg egy kicsit gyenge voltam de azert elmentem es lezuhanyoztam.Egy kek felsot es egy farmer nadragot vettem fel.A hajam kibontva hagytam.

-Hello!Carrie!Hogy aludtal?-kerdezte felem tipegve Kristen es megolelt.A parfume ma valami egeszen uj illat volt a szamomra.Kisse olyan femes.Ma egy szoknyat es fekete felsot viselt.A hajat bekototte.

-I...Igen jol aludtam,koszonom a kerdesedet.-makogtam ossze-vissza.

-Te,hogy aludtal?-vigyorodtam el.

-Jol,egesz ejjel fel sem tudtak kolteni.Az oram max 16x csengett mire kikaszalodtam-rohecselt majd maga utan huzott a menzara.Kertem,hogy ne olyan gyorsan huzzon mert kicsit rosszul erzem magam de akkor meg jobban begyorsult.Mire a menzara erkeztunk korant sem ereztem olyan jol magam mint ahogy a reggel.Megint elkezdett fajni a fejem es kisse szedultem is,azt hittem hogy hanyni fogok.

-Bocsi,Kristen de most le kell uljek!-ultem le a szekre es aztan megint ram jott az a furcsa fejfajas.Szedul velem a vilag es ahogy lattam masok is eszrevettek,hogy valami nincs rendben velem.Sokan korem gyultek es elszornyedve tekintettek ram.

-Hivom az orvost!-szolt Kristen es mar ott sem volt.Mar szinte semmit sem lattam es meg raadasul nagyon gyeneg voltam.Mintha egy vilag szunt volna meg korulottem.Lattam az aggodo arcokat,halottam a tompa sikolyokat sot meg az orvost is lattam Kristen oldalan majd elsotetult minden.

-``Tudod,hogy ki vagy!Az eletet nem a tied!Valtozz meg,hogy megvaltoztassunk.Emlekezz,hogy emlekezdethessunk.Mert a mult a jovod!A mult nem mulik el!-ezek a szavak visszhangzottak a fejemben mikor kinyitottam a szemem.Semmit sem ertettem de a rosszuletem mar elmult.De valami meg nagyon zavart,valamire nem emlekszek ami nagyon fontos lenne.De nem tudom,hogy mi az.Az ajto resnyire tagult majd Kristen lepett be hozzam.

-Jaj,Carrie felebredtel,annyira megijesztettel te lany.Mindenki teljesen bepanikolt.-tette a kezet keresztbe majd leult mellem.

-Hat,bocs....nemtudom,hogy mi tortenhetett.Tul sok volt ez nekem.Ez az egesz!Talan meg nem dolgoztam fel teljesen a tortenteket!-szoltam majd Kristen kezere tettem a kezem megnyugtatas keppen.

-Carrie,nagyon beteg voltal!Az orvos mar azthitte,hogy meghaltal mikor meg par percre levegot sem vettel.Szerinte....szerinte halalos korban szenvedsz.-allapitotta meg a tenyeket.Nem!Ezt nem akartam elhinni!Pedig olyan jol voltam ez alatt a par honap alatt.

-Mond azt,hogy ez nem igaz!Kerlek!Kristen,kerlek!-zokogtam majd a parnaba temettem az arcomat.Kristen is elkezdett sirni de O nemakart gyengenek latszani elottem.

-Es meg mennyi idom van,amig meghalok?-kerdeztem felemelve a fejem a parnarol.Megakartam tudni,hogy mikor lesz vege az eletemnek,hogy mikor hagyom el ezt a vilagot es talalkozhatok a szuleimmel.A szuleimmel.

-Par orad,vagy par perced.Nemtudjuk biztosan!-figyelt ram a csillogo szemeivel Kristen majd megint elkezdett sirni.Nagyon feltem,hogy mi fog ram varni odafenn de szerintem biztosan jo.Anya biztos,hogy vigyazni fog ram.

                           Par ora mulva...

Fulladoztam.Mar valahol mashol jartam es azt mar nagyon jol tudtam,hogy ennyi,itt a vege.Kristen ottvolt velem mintvegig es fogta a kezem sot meg fajdalomcsillapitokkal is tomkodott amelyek semmit sem segitettek.Kristen most nem volt olyan zaklatott mint az elobb es ez nemtudom,hogy miert volt.De egy biztos,ahogy par nappal ezelott nem szerettem,ugy megkedveltem mostanra.Ez a mondat volt az utolso amit konyogtem:

-Te voltal a legjobb baratnom!-leheltem ki majd ismet elsotetult minden.Orokre.


                4 ora mulva...

-Szerinted fel fog kellni?-halottam meg Kristen hangjat halvanyan.

-Igen,hiszen O a hercegno es egyben a kiralynonk is lesz nemsokara.Ha O most meghalt vele hal az egesz nemzem.Az egesz dark nemzet.-mondta egy ezidaig ismeretlen hang.

-De mirol hadoval ez?Milyen dark nemzet?Ki ez?Mit akar?Es,hogy hogy nem vagyok halott?Az kene legyek!Ereztem,hogy meghalok.-ezek kozt a mondatok kozt gondolkodtam mikor kinyitottam a szemem.

-Udv,koztunk Fridelina hercegno.-terdelt le mellettem Kristen es az az ismeretlen ember:az iskola igazgatoja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése