2011. január 27., csütörtök

A halal mezsgyejen 9.fejezet(1 fele)

Hello!Vegre itt az uj fejezet is ket het utan!Vegre.Jo olvasast ja es kommenteket lecci!





-Udv,koztunk Fridelina hercegno!-ezekkel a szavakkal koszontottek engem mikor felebredtem.A fejem egyaltalan nem fajt es ahogy magamon elnezek  nem haltam meg.Akkor meg mi ez az egesz?Semmit sem ertettem.Az elobb meg azt mondtak,hogy meghalok most meg elek es virulok.

-Hello!-mondtam felenken majd Kristen es az igazgato is leterdelt elem.

-Miert terdeltek le?Mi tortent?Mi ez az egesz?-robbantak ki belolem a kerdesek.Kristen-ek felaltak es leultek mellem.Kristen-re ra se lehetett ismerni.Csapzott haja mind a szemebe hullt,a szemfesteke lekopott.

-Figyelj,ram Carrie!Te mas vagy,te kulonleges vagy!Te vagy a dark hercegno!A dark hercegno a vilag legerosebb elolenye.Ereje megmagyarazhatatlan es sok kepessege mindmaig ismeretlen.Sok kepessege van koztuk peldaul:targyak mozgatasa,ido befolyasolasa,teleportalas,es soha nem latott ero.A dark hercegno 18 eves koraban jon el az a nap mikor kiralynove avatjak.Ezt a muveletet a magikus vilagban fogjak elvegezni ami egyebkent a kiralysagod is.Sokan probalnak majd megolni de mi dark udvaroncok es latikok megvedunk teged az eleted aran is!-fejezte be a mondandojat.Teljesen kiakadtam!Meg,hogy En mint hercegno?Ez teljesen kizart!Ez lehetetlen.En nem akartam ezt,en csak azt akartam hogy boldog legyek,erre meg az anyukam is meghallt,arvahazba kerultem,majd most meg ez is.Nem birtam tovabb.Leultem es sirtam.

-Nyugi,Carrie!Minden rendben lessz!El kell fogadd a vegzetedet nem tehetsz ellene semmit.-mondta.Az igazgato benyult a zsebebe es egy kesztyut huzzot elo,de nem is akarmilyet.Egy fekete aranyozott kesztyut.

-Carrie,ezt viselned kell orokke.Ha valakit megerintel puszta kezzel akkor az meghal!-nezett a szemembe mellyen az igazgato.Elvettem tole a kesztyut es fel sem fogva,hogy mit mondd kiszaladtam a szobabol.Szaladtam amig ki nem ertem a kapun es ott elkezdtem lekuporodni es zokogni.Esett az eso de en nem figyeltem semmire es senkire.Felvettem a kesztyut majd ahogy erombol telt elkezdtem stoppolni.A kocsik csak dudaltak de egy taxi vegre megallt.Beleultem es kertem a taxist,hogy vigyen a bankhoz.Ahogy a bankhoz ertem,elgondolkoztam,hogy hogyan vehetnek ki penzt mikor meg kiskoru vagyok.Miert,nem lehetek olyan mint Bree tanarno?-gondolkodtam magamban majd bementem a bankba.``Proba szerencse``.

-Jonapot!Leona Wlasey vagyonaert jottem!-kertem meg egy kover alacsony holgyet!Odasetalt egy pulthoz majd mogyogott valamit amit ugy lehetett kivenni,hogy ``Jaj,mar megint``!Fogalmam sincs,hogy minek mondta ezt.

-Tessek,asszonyom itt az egesz penz!-szolt oda hozzam majd atnyujtotta a bankokat!-meglepodtem mikor aszonyomnak szolitott ezert egy kozeli tukorben megpillantottam magam,azaz nem is magam hanem Bree tanarnot.Nem akartam elhinni a mit latok es megerintettem az arcomat.De en voltam az.Szoval jo tudni,hogy alakvaltoztato kepessegem is van.Rengetegen megbamultak ahogy vegigmentek es ezeket mondogattak magukban ``Szegeny,biztosan rossz napja volt``,``Orult``,``Rossz a palsztikai sebesze``.-hat ez hihetetlen,hogy meg gondolat olvasasra is kepes vagyok.A tukortol elhuzodvan elmentem a bankbol majd visszavaltoztam Carrie-ve.

-Tessek uram,tegye csak el!-tettem a taxis kezebe egy 20-t majd megkoszontem,hogy kihozott a repterre.Bementem a wc-be es gondoltam egy nore es lass csodat azza is lettem.Megvettem a repulojegyet majd hatradolve felszaltam a gepre es elszallatam az uj eletem fele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése