2011. január 31., hétfő

A halal mezsgyejen 9.fejezet(2.fele)

Sziasztok!Eleg hamar hoztam az ujreszt.Azt hittem,hogy csak kedden lessz idom befejezni,de most nagyon jo paszban voltam,igyhat sikerult az amire nem szamitottam.Bocsanat ha kicsit elcsepelt a dolog de higyetek el en akarom igy,es mindennek lesz megoldasa hamarosan!:)...Komizzatok legyszi.Puxy:Dalcsok:X



A Kaliforniai San Bernandito-ban szallt le a repulogepem.Itt kezdek uj eletet remelhetoleg senki sem fog ram ismerni.Mivel csomagjaim nem voltak igyhat sima volt az ut a repter elhagyasahoz.Setaltam az utcakon es egy hazat kerestem amelyre ra van irva,hogy ``Elado``.Par perc elteltevel aztan meglattam egy olyan hazat es azonnal be is nyitottam.Eppen egy hazaspar alldogalt a haz kellos kozepen amely be kell,hogy valjam csodaszep volt.Kicsi de csodaszep.Fa parketta es fa butorok szepen lelakozva barnara.Ez az en stilusom.Gyorsan odamentem egy kover vorosesbarna haju nohoz aki szerintem az elado.

-Elnezest,asszonyom!Ezt a hazat szeretnem megvenni,annyira megtetszett!-aradoztam majd a no bele nezett a szemembe.

-Sajnalom,holgyem!De epp most vettem meg ez a hazaspar!-mutatott a hazasparra akik mar elfoglaltak a kanapet.Hat ha olyan sok erom van,akkor van, is menni fog.-morfondiroztam magamban.Tudom,hogy egy csunya dolog de muszaly lesz.Majd a hazasparhoz mentem es eloszor a feleseget majd a ferjet manipulaltam azzal,hogy ne vegyek meg a hazat.Mikor ez sikerult akkor az eladot is sikerult manipulalni igyhat mar ma bekoltozhetek a hazba.Delutan elmentem vasarolni par ruhat es butort a hazba.Fuzeteket es iskolataskat is vettem mert holnap bizony iskola.Szomszedaim nem voltak,az iskolanak meg azt hazudtam,hogy a szuleim este elutaztak Atlantaba es kb. 2 het mulva ernek haza.Este a butorokat is meghoztak,vele az agyat es az ejjeliszekrenyemet is.Kicsit meg csodaltam oket aztan pedig alomra hajtottam a fejem.



Kristen szemszoge

-A francba,a francba,a francba!Carrie elszokott es nem talaljuk sehol.Az egesz iskola Ot keresi de sehol semmi.Eltunt.Eltunt a kiralyno.Jaj ha ez kiderul!Meg fogjak olni Ot is es mindenkit.Ezt nem hagyhatom.Nem,nem!-orditottam Lucas-ra aki azonnal mellettem termett.

-Nyugi Kris!Minden rendben lesz es senkit sem foggnak megolni,amugy is Carrie a legerosebb,Ot nem olyan konnyu kinyirni!-velekedett higadtan Lucas.

-Tudom,de akkor is,hogyan veszithettuk el?Hogyan juthatott ez idaig?Meg kell talalnunk mihamarabb!-utasitottam es elkezdtem zokogni.Nagyon nehez volt ez a 30 perc miota Carrie elszokott.minden olyan kusza volt es ereztem,hogy hamarosan valami szornyu dolog fog tortenni velunk,ha nem talalunk ki valamit surgosen.

-Meg fogjuk talalni,Kristen!Es minden olyan lessz mint reg volt.Carrie bele fog nyugodni a vegzetebe!-razott fel a gondolataimbol Lucas.

-Figyelj ram,aludj egy picit!-simogatta meg a kezemet.Egy kicsit tiltakoztam de mivel nagyon keso volt es tudtam,hogy ugysem tehetek semmit a Carrie ugyben,lehugytam szemeimet.


Dakota szemszoge


-Jo ejt kislanyom!-puszilt meg anyu majd becsukta az ajtot maga mogott.Nem voltam kifejezetten almos,sot nagyon is eber voltam.addig nem fogok tudni nyugodtan elaludni mig meg nem tudom,hogy ki vagta el a feket.Lassan kicsusszantam az agybol es odasiettem Bianka volt ejjeliszekrenyehez.Minden ugy volt ahogy O hagyta,semmit sem mozditottunk el.Sokat kotorasztam mig megtalaltam a naplojat.Nem akartam ezt tenni vele,de valami arra kesztetett,hogy beleolvassak.Halkan kapcsoltam fel az ejjelilampat majd elkezdtem olvasni:


2010.december 21.

Kedves Naplom!


Annyira orulok mindennek amit az elettol kaptam.Zac ma is elem jott es egeszen sokaig csokoloztunk.Kes hijjan meg a sulibol is elkestunk.Dakota es Kevin ismet egy szekrenynek dolve smaroltak,ami mar megszokott volt.Ok mindig ezt csinaljak.14:00-kor vege volt a tanitasnak ,en meg mar nehezen turtoztessem magam,hogy ne fosszam ki azonnal a plazat.Termeszetesen Dakota is jott(mar hogyne jonne?)amig a fiuk megettek egy hamburgert a kozeli bisztroban.Hazaertunk.jo sok cuccot vettunk be kell,hogy valjam!Alig fertek el a szatyrok a kezemben.Dakota lement beszelgetni anyaval  en meg  a szobamban voltam amikor furcsa dolog tortent.Kinyitodott az ablak  es egy arnyek csusszant be rajta.Sikitani akartam de mire az ajtohoz szaladtam volna az arnyek eltunt.Csepegett rajtam a viz es meg most sem tudom elfelejteni azt az arnyekot,de egy bisztos senkinek sem szolog egy arva szot sem errol ami ma este tortent.


Alig hittem el amit olvastam!Ez meg mi volt?Koze lehet Bianka halalahoz ennek az arnyeknak?-kerdeztem magamtol mikor nagyon ijeszto dolog tortent.Kicsapodott az ablak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése