2011. február 2., szerda

A halal mezsgyejen 10.fejezet

Na vegre itt a friss is!Megigertem es elhoztam.Tudjatok:Igeret szep szo,ha megtartjak ugy jo.Na de most ne dumaljak annyit.Jo olvasast es komizzatok lecci!Puxy:Dalcsok:X

 

Dakota szemszoge



Az arnyek egyre csak beljebb csuszott.Mar csak par centire volt az arcomtol en meg majdnem elajultam.El akartam futni,menekulni akartam,hogy ne talaljon ram de nem tudtam megmozduli.Mintha odaragasztott volna valaki a foldhoz.Az arnyek egyre s egyre kozelebb lepett majd megallt elottem.Alaktalan teste lebegett a levegoben majd egy szornyu hangom megszolalt.

-Visszajott!-krakogta majd semmive foszlott.

-De megis ki jott vissza?-orditottam bele az ejszakaba de erre mar senki sem felelt.Gyorsan becsuktam az ablakot.Faztam.A szoba teljesen kihult es a viz rajtam patakokban folyt.A hajam vizesen tapadt az arcomra amirol lefolyt a smink.Remego kezekkel nyitottam ki az ajtot es majdnem elajultam mikor Kevin allt az ajtom elott.

-Dakota!Minden rendben?-kerdezte.Mely aggodas tukrozodott az arcan.

-Nem,nem semmi csak kell egy pohar viz es ennyi!-habogtam ossze-vissza majd a labam feladta a szolgalatot.Mar lattam a foldet es tudtam,hogy ez kegyetlenul fajni fog de ekkor Kevin elkapott es az oleben be vitt a szobamba.

-Mrs.Stevarson!Jojjon gyorsan!Dakota rosszul van!-kialtott le az anyamnak.Szegeny anya.Az egyik lanya meghallt a masik meg rosszul van,mar neki is sok lehet ez egyszeribol.

-Te josagos eg!Kevin mi tortent?-sikitott fel anya.A szemeimet egeszen neheznek ereztem,es tudtam,hogy nem sokara le fognak csukodni.

-Nem tudom,be akartam nyitni es O epp akkor jott ki az ajton...es azt mondta kell neki egy kis viz de mire akartam hozni neki osszeesett.-magyarazta el a tortenteket Kevin.

-Dakota,kicsim halassz engem?Azonnal felhivom az orvost.-jelentette ki anya majd halottam az ajto becsokodasat.

-Szeretlek,Dakota!-csokolt meg lagyan Kevin de mire en valaszolni tudtam volna valahogy elsotetult minden.



Carrie szemszoge


Frissen es elet vidaman keltem fel.Mivel meg csak 6:45 volt volt idom hajat mosni is.Megengedtem a hideg majd a melegvizet,jol letusoltam majd a hajamat is megmostam.Fogat mostan es a szekrenyemhez mentem.Egy kek felsot es egy farmer gatyat huztam magamra es enyhen ki sminkeltem magam.Leultem egy kicsit es mikor mar indulnom kellet elvettem a papirjaimat az asztalrol es a taskamba gyurtem.Az iskolabuszhoz ket sarkot kellett gyalogolnom de igy is utolertem.Felszalltam ra es mindenki ram szegeszte a szemet.Sohasem szerettem ha megbamulnak ezert amilyen gyorsan csak lehetett leultem,kihalasztam a zsebembol az i-podomat.Melyen belemerultem a zene hallgatasba amikor eszrevettem,hogy a busz megallt.Kivettem az i-pod-ot a fulembol majd lesiettem a buszrol.Kis ideig bamultam az iskolat aztan az ajtohoz leptem es surgetoen keresni kezdtem a titkarsagot.TITKARSAG ez volt egy ajtora kifuggesztve.Bekopogtattam azutan ovatosan benyitottam.

-Jonapot,kivanok!-koszontem egy 30 eveiben jaro nonek.

-Ezeket a papirokat szerettem volna behozni.-lebegtettem meg a lapokat es az asztalra helyeztem oket.

-Szia!Carrie Wlasey igaz?-vonta fel a szemoldoket majd egy fiokban kersgelni kezdett valamit.

-Igen holgyen!-mondtam.

-Tessek!Ez itt egy iskola terkep,hogy el ne tevedj!Majd itt ez az orarend es vegul ezt a pairt irasd ala a tanaraiddal aztan hozd vissza tanitas utan.-nyujtotta felem a papirkoteget.

-Koszonom,csokolom!-koszontem el es kileptem az ajton.Alig mentem par lepest valaki eleg kemenyen nekem jott.Leestem a foldre raadasul a papirjaim is ezer fele szorodtak.Mar szitkozodni akartam de mikor meglattam,hogy ki az aki lelokott azonnal at ertekeltem magamban a gondolataimat.

-Jaj bocsanat,hadd segitselek fel!-nyujtotta a kezet en meg megfogtam es melyen a szemeibe neztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése