2011. február 18., péntek

A halal mezsgyejen 13.fejezet

 Hello!Itt az uj fejezet,remelem orultok!Nagyon szepen koszonom a latogast es az 5 rendszeres olvasot.Lecci komizzatok!Jo olvasast.Puxy:Dalcsok:X

Carrie szemszoge



Ahogy hazamentem azonnal magamra zartam az ajtot es elmentem zuhanyozni.Nagyon le voltam izzadva,a ruham mar ram voltak tapadva.Kisse fajt a fejem is ezert bevettem egy aszpirint.Ez a szellemes ugy teljesen kiboritott es az,hogy mit mondott.Gondolkodtam rajta egy darabig de sehogy sem tudtam rajonni mit ertett az alatt az a szellem,hogy en vagyok Bianka Stevarson.Hiszen en Carrie Wlasey vagyok,nem pedig Bianka.Lehet eltevesztette a hazszamot.Lezuhanyoztam es mikor keszultem egy kicsit lepihenni akkor meghalottam a csengot.Lassan es szitkozodva nyitottam ki az ajtot.Jackson allt ott.Fogalmam sem volt,hogy mit keres ott de latszott rajta,hogy kicsit megilletodott mikor eszre vett engem.Csak fehernemuben alltam elotte.

-Basszus!-mormogtam majd odafutottam a kanapehoz,felvettem egy turolkozot rola es magam kore csavartam.

-Hello,Carrie!Ugylatszik meleged van!-mosolygott ram majd belepett a hazba.Az arca mint mindig gyonyoru volt,a szemei csak ugy csillogtak.

-Hello!Most akartam lefekudni,szoval nem volt melegem.-pirultam el es masfele neztem.Jackson megint rammosolygott majd helyetfoglalt a kanapen.

-Gondoltam,beugrok hozzad!Tudod lecket mutatni meg megnezni,hogy jol vagy-e.Olyan sapadt voltal mikor elmentel.-mondta es intett,hogy uljek le melle.

-Igen.Azaz koszi,hogy eljottel.Jol vagyok mostmar csak kicsit koran jottem suliba es nincs meg megszokva a szervezetem a hirtelen idovaltozassal meg talan nathas is vagyok egy kicsit.Szoval ne kozelits!-nyujtottam ki fele a karom ezzel azt kifejezve,hogy elkaphatja a betegseget.

-Biztos.Na probaljuk ki!-lepett oda hozzam es par perc mulva hosszasan megcsokolt.a csokja meleg es mindent elsopro volt.Ilyet meg soha nem ereztem azelott,de ha volt ar ilyen akkor sem emlekszem ra.De varjunk csak epp egy szamomra idegen pasival csokolozok akit csak egy napja ismerek.Elleptem tole es ahogy csak erombol tellet pofon vagtam.

-Mit kepzelsz te magadrol?Hmmm?Ide josz es azonnal le akarsz velem fekudni?Na azonnal takarodj ki a hazambol vagy eskuszom,hogy hivom a rendorseget.-ordittam ra.

-O,ugyan Carrie.Tudom,hogy te is elvezted!-kacagott az arcomba.Ekkor megint pofon vagtam de ugy,hogy hallottam az orra reccseneset.Ekkor mar tudta,hogy eltortem az orrat.Tagra nyilt szemekkel bamult engem de mikor nem hallott valaszt azonnal kislisszolt az ajton.Becsaptam utanna es kulcsra zartam.Szoval senkiben sem bizhatok.A pasik kihasznalni a csajok meg Isten tudja mit akarnak majd tollem.Ez igy nem mehet tovabb.Leultem az agyamra es olyan dolgot csinaltam amit eddig meg sohasem.Sirtam.



Dakota szemszoge


Delutanra mar sokkal jobban voltam.Egyedul kozlekedtem az egesz hazban.Atjott hozzam Zac,hogy mutassa meg a lecket.Az agyamra mutattam amire le is ult.Megmutatta a lecket es elkezdtunk beszelgetni.Sok mindenrol beszelgettunk mikor egy felettebb erdekes tema kerult a sorra.

-Egy uj lany jott a suliba.Valami Carrie Wlasey a neve.-kezdte Zac es az en arcomat kezdte el furkeszni gondolatokat keresve.

-Igen?Jo csaj?-kerdeztem es Zac-ra neztem.

-Nemtudom,csak egy par percre lattam.-mondta de lattam a szemeben valamit amit Bianka halala utan sohasem.A szerelmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése