2011. február 11., péntek

A halal mezsgyejen 12.fejezet

Na hellosztok!Vegre itt vagyok es hoztam az uj fejezetet is.Egy kicsit rovid lett mert siettem mivel egesz hetvegen nem leszek itthon.Jo olvasast es komizzatok!Puxy:Dalcsok:X

 Carrie szemszoge


Beleolvastam a gondolataiba es megdobbento dolgokat tudtam meg belole.

,,El sem hiszem,szoval O az aki Bianka Stevarson-nal karambolozott.Szoval O volt az a lany akinek osszeegett az arca esanyja is meghalt sot meg ugy halottam,hogy az emlekeit is elfeszitettem,amilyek szerintem meg most sem tertek vissza ha jol gondolom.``-gondolkozott Jackson.

-Uram Isten,ez nem lehet igaz!-suttogtam.Valahonnan ismeros volt a Stevarson nev.De honnan?Megvan a lany akit a hianyzok koze irtak O is Stevarson szoval lehet valami kapcsolat koztuk.Ki kell,hogy deritenem es erre itt van Jackson.Mikor kicsengettem jackson illedelmesen meg vart az ajtonal es ki kisert.

-Hey,figyusz Jackson.Ki ez a Dakota Stevarson?-kerdeztem es a szemeibe neztem.O visszanezett ram majd egy nagy sohaj utan elkezdte a mondandojat.

-Dakota Stevarson egy lany a sulibol.Kicsit lebetegedett es ma nem tudott bejonni.-most sejtelmesen halkan.

-Nincs neki veletlenul egy testvere?Mintha ugy emlekesznek,hogy van.-tapogatoztam kicsit.Sokaig halgatott es csak mellettem ment egy darabig majd feladta es egy padhoz terelt aztan leultunk.

-De,sajnos csak volt!Bianka Stevarson volt a neve.Egy nap karambolozott.Azaz karamboloztak.O,Dakota,Dakota baratja:Kevin es Bianka baratja:Zac.Bianka bent egett a kocsiban.Nem tudtak kihozni mert be ragadt a laba.Sokat probalkoztak de valahogy nem ment.Mindenki ki volt borulva.Bianka pasija Zac azota mar nem vezet.Binka anyja meg teljesen kesz volt,ha nem lett volna Dakota akkor mar reg ongyilkos lett volna.

-Bocsanat,Jackson de mennem kell.Nem erzem valami jol magam.-felaltam majd a kocsim iranyaba kezdtem el setalni.

-Carrie!Mi a baj?Hadd segitsek!-nyujtotta a kezet de en mar a kocsiban is voltam.

-Semmi baj!Haza talalok magam is!Majd talalkozunk.Szia!-koszontem el majd elhuztam a kocsival.Az en hibam,hogy meghalt Bianka,ha en nem lettem volna nem kellett volna kocsiba szallnunk es akkor....Latomasom volt.De nem a megszokott.Egy arnyek lepett oda hozzam es ezt sugta a fulembe.``-Te vagy az.Te vagy Bianka Stevarson!-majd eltunt.En meg felebredtem az ut szelen voltam teljesen komas allapotban.Elkezdtem gondolkodni.Mit jelent ez?Hogy-hogy en vagyok Biaka?Mi ez?Kerdesek es kerdesek gyulekeztek bennem de en majd kideritem oket.


Kristen szemszoge


-Megvan!-kialtott be az egyik szolga Kathetine.
-Mi van meg?-morcoskodtam.
-A kiralyno!-kialtott fel majd odalibegett felem.
-Micsoda?Mi?Hogyan?-fakadtak ki belolem a kerdesek.El sem hiszem,hogy vegre meg van Carrie.
-Egy arnyek segitseget kertuk.Az arnyek az elobb jelzett vissza,hogy a kiralyno Kaliforniaban a San-Bernandito kisvarosban tengeti mindennapjait.
-Tudhattam volna,hogy felfedezi az alakvaltoztato kepesseget.-mondtam majd felvettem a kabatomat es azonnal a kocsihoz leptunk.
-De van meg valami!-nezett ram Katherine amikor bennem megallt az uto.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése