2011. február 5., szombat

A halal mezsgyejen 11.fejezet

Hello!Na vegre itt a friss.Nem hittem volna,hogy sikeul ma megirnom & felraknom de szerencsere sikerult.Mivel most elegge ra vagyok kapva a Supernatural-ra ezert ma 5 reszt is megneztem belole.Ezert volt veszelyben a resz is.Na jo olvasast es komizzatok.Puxy:Dalcsok:X


Carrie szemszoge


Felneztem a fiura aki felsegitett engem.Kb.20 eves lehetett szoke hajjal es fekete szeme volt.Farmer gatyat es piros rovidujju polot viselt.

-Koszonom...Az en neven Carrie Wlasey es most koltoztunk ide az edesanyammal.-nyujtottam a kezem fele.

-Az en nevem Jackson Pleding!Es nagy oromomre szolgalt,hogy segithetek egy ilyen szepseges holgynek!-csokolta meg a kezemet.Azt meg kell hagyni,hogy nagyon udvarias es nagyon jol nez ki.De meg nem gondolkozhatok a pasizason.Meg nem allok ra keszen.

-Milyen orad lesz?-nezett a szemembe es ram kacsintott.

-Tortenelem.-mondtam majd az karoramra sanditottam es akkor vettem eszre,hogy 5 perce be van csengetve.

-O,basszus!Mindjart elkesek.Sajnalom de mennem kell.-futottam a tortenelem tanterem fele mikor Jackson is utannam iramodott.

-Nekem is tortenelmem jon.Ne siess!A tanar 10 perc mulva fog csak bejonni.Kesik.-alitott meg a nagy siettsegben.

-Miota laksz itt?-bukott ki belollem a kerdes.Jackson nagy szemeket mersztett ram megfogta a kezem.Az erintese kisse hideg volt de jol esett ebben a nagy melegben.

-Amiota megszulettem.Soha nem koltoztunk mert nem volt ra okunk.-hadarta el egy szuszra majd bevezetett a tortenelem terembe.Minden szem ram szegezodott,az uj lanyra aki maris egy fiuval jon be az orara,meghozza kezenfogva.Azonnal elvalasztottam tole a kezemet es leultem a leghatso padba ami meg teljesen ures volt.Par perc mulva bealitott a tanarno.Kover,rovid fekete haju,szemuveggel.Odanyujtottam a papiromat,hogy irja ala majd a helyemre zavart pedig meg be sem mutatkoztam.Ugylatszik nem nagyon kedvel.A tanarno beirta a hianyzokat akik kozott:Kevin Manson es Dakota Stevarson volt.Valahonnan ismerosek voltak ezek a nevek de sehogysem tudtam kideriteni,hogy honnan.Kicsit tortem a fejem majd egy feher papirgalacsin talalt el.Azt hittem,hogy csiny de aztan meglattam Jackson aki,,OLVASD EL-t``tatogott.Kibontottam es olvasgattam:

--Es te hol laktal igazabol?.-irta macskakaparassal.
--Igazabol itt laktam de az edesanyam meghalt.Felborult a kocsival amikor en is benne voltam.Egy masik kocsival utkozott amelyben egy lany halt meg.En is majdnem meghaltam de engem az orvosok megmentettek,de azota is amneziam van igy semmire sem emlekszem,ezeket is a nagybacsim magyarazta.O vigyazott ram amig a temetes tartott aztan bezaratott az arvahazba egy Isten hata mogotti kisvarosba amelynek mar a nevere sem emlekszem.Majd egy napon odajott hozzam egy no aki orokbe fogadott.O a mostani anyam mert tenyleg olyan nekem mintha az edesanyam lenne.Nagyon kedves.-folytak belolem a szavak.

Odadobtam Jackson-hoz a levelet majd egy ksi idore elkomorult az arca es elkezdett irni.Amig irt addig a tortenelemre is figyeltem.A tanarno epp Bathory Erzsebet tortenetet magyarazta akirol mar majdnem mindent tudok.Jackson ra par pillanatra odadobta hozzam a levelet.

-Carrie,pontosan tudod,tortent ez a balesetMelyik uton?Vagy valamire emlekszek?.-arasztott el Jackson a kerdes sorozataval.Hat eleg kivancsi volt de valahogy megbiztam benne.

-1 eve.A Sharford uton.-irtam ra majd odadobtam

Mikor kinyitotta dobbenten pislogott ram aztan irni kezdett.Elkuldte nekem es ez volt bele irva.

-Okei,bocsi!Csak kivancsi voltam.Biztosan felkavartalak.Bocsanat-irta eleg csunya macskakaparassal.

Jackson meg mindig engem nezett.Komoran es megdobbenve,ekkor elegem volt es belekukinottam a fejebe.Amit ott olvastam ki az engem is megdobbentett.


Dakota szemszoge


Reggel ebredtem fel.Mra jobban voltam sot kicsantattam az egeszzegtol.Nem erthettem,hogy mi tortent velem.Kevin ott aludt az agyam melletti fotelben es meg a tegnapi ruhai voltak rajta.Szoval nem ment haza.Anyat halottam meg eloszor ahogy bekukucskalt az ajton.

-Kicsim,hat felebredtel!Annyira agoodtunk!-olelt meg mire Kevin is felkapta a fejet.

-Jol vagy?-ez volt az elso kerdese.

-Igen,sokkal de sokkal jobban erzem magam azt hiszem,hogy megeheztem.anya hozol lecci egy piritost.-kerleltem anyat.

-Persze,kincsem.Amit csak akarsz!-ment ki az ajton egy vigyorral az arcan.

-Mi tortent Dakota?Az orvos azt mondta,hogy nagy ereju sokkot kaptal!Mi volt ennek az oka?-ult le mellem Kevin.

-Lattam egy arnyekot!Azt mondta,hogy keressek meg valakit,de hogy kit azt nem arulta el.Nagyon megijdtem tole ezert lehetett.-mondtam majd megcsokoltam Kevin-t.

-Ki kell deritenunk,hogy mi volt az,es hogy kit kell megkeress,de most pihenj.-bujt be mellem az agyba es vegigsimitott az arcomon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése