2011. február 26., szombat

A halal mezsgyejen 14.fejezet

 Sziasztok!Huha,eloszor is bocsanatot kerek,hogy kesett egy napot a friss!Penteken semmi idom nem volt irni.Nagyon sajnalom.Na de ami kesik nem mulik.Szoval itt a friss es lecci komizzatok!Puxy:Dalcsok.


Carrie szemszoge


Sirtam.Mikor mar eleget sirtam elaludtam.Almodtam.Az almomban nagyon meleg volt.Mindenhol langok kacskaringoztak,szinte mar egettek a boromet.Nem tudtam,hogy hol vagyok,de biztos,hogy nem jo helyen.Ekkor egy ferfi alakot vettem eszre a hatam mogott.Megfordultam.A ferfi eleg magas ,kb a 30-as eveiben jaro,szoke haju volt.

-Vegre,hogy itt vagy!Mar nagyon vartalak!-kacagott,es ettol a kacajtol kirazott a hideg

-Ki vagy te?-emeltem ki minden egyes szot.A ferfi belenezett a szemembe majd a szemei vervorosek lettek.eloszor azt hittem,hogy halucinalok,de akkor dobbentem ra,hogy ez valamilyen szinten valos lehet hiaba egy alomban vagyok.

-Jaj,gyonyorum azt hittem mar tudod!Sok nevem van:Lucifer,Ordog,Belzebub de a legismertebb nevem a Satan!-kacsintott ram.En meg csak amultam,bamultam.Nem hittem el,hogy letezik a Satan.Csak a Bibliaban es a tv musorokban halottam rola de,hogy tenyleg el is...ezt soha nem gondoltam volna.

-Hat,edeskem,latod itt vagyok!Nem alomkep vagyok hanem az igazi Satan!-lepett kozelebb hozzam.Teljesen elveszitettem az eszemet mert en is kozelebb leptem hozza.

-Ezt meg honnan...-de mire befejeztem volna a mondatot mar meg is szolalt.

-Tudtam?Jaj ne legy ilyen naiv!Nem szeretem az ilyen embereket.Es a kerdesedre a valasz:tudok olvasni a gondolatokban.-rohogott ezzel megvillantva irtora eles feher fogsorat.

-Mit akarsz tollem?-kerdeztem karba tett kezzel.A Satan csak nezzett majd kesobb megszolalt.

-Hat ez jo kerdes.Tudod,hogy mi vagy.Te vagy a dark hercegno.De egyaltalan tudod kik azok a darkok?-kerdezte majd folytatta.-Varj,varj nem felelj mert ugysem tudod.A darkok a bukott angyalok akik az en teremtmenyeim.Isten oket letaszitotta a tronrol majd gonoszak lettek.Ez vagy te,egy bukott angyal akit en teremtettem.De te eredendodbol jo vagy es nagyon-nagyon eros,szoval meg kell,hogy halj.De nem most,es nem itt a Pokolban!Majd a lanyom elintez.-kacsintott ram majd felebredtem.

Usztam az izadsagban es nem hittem el mind azt amit halottam es lattam.Bukott angyal?Satan?Pokol?Ez lehetetlen.Mindent ki kell deritenem rolluk.Mindent.Ekkor feleltam majd kiviharoztam az ajton es a kozeli konyvtarhoz hajtottam.


Kristen szemszoge


-Ettol feltem.Tudtam,hogy Lucifer keze van a dolgokban.De ennyire,hogy azt a lanyt is megolje,hogy ujja szulessen.-mondtam majd racsaptam ketet a kormanyra.

Csendben haladtunk az egesz uton.De en csak ezeken a dolgokon tudtam gondolkodni.Szoval Carrie nem is Carrie hanem Bianka Stevarson.A Satan megolte de arra nem szamitott,hogy ujjaszuletik.Fel tole,hiszen Carrie meg tole is erosebb es meg tudja akadajozni az Apokalipszist.Lucifer mar biztos megtalalta Carrie-t de nem hiszem,hogy vegez vele.Ezt a lanyara hagyja hiszen a lanya akarja megolni a hercegnot minen aron.Es ha a hercegnot megolik akkor a vilagnak vege.Szo szerint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése